Nevşehir de Bugün

TBMM 22. Dönem Meclis Başkanı Bülent Arınç’tan Vali Hüseyin Kök’e Hayırlı Olsun Ziyareti

TBMM 22. Dönem Meclis Başkanı Bülent Arınç’tan Vali Hüseyin Kök’e Hayırlı Olsun Ziyareti

Abone Ol

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Meclis Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.

Nevşehir Valiliği tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Meclis Başkanı Sayın Bülent Arınç, Valimiz Sayın Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.

Valimiz Sayın Hüseyin Kök, nazik ziyaretleri dolayısıyla Sayın Bülent Arınç’a şükranlarını sunarak ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti."