Nevşehir Simya Koleji’nde 2025-2026 eğitim öğretim yılı 8. sınıf mezuniyet töreni, öğrenciler, öğretmenler ve velilerin yoğun katılımıyla büyük bir coşku içinde gerçekleştirildi. Duygu dolu anlara sahne olan törende öğrenciler, eğitim hayatlarının önemli bir dönemini başarıyla tamamlamanın gururunu yaşadı.

Programın açılış konuşmasını Genel Müdür Hüseyin Çakıcı yaparken, öğretmenler adına Fen Bilimleri Öğretmeni Ahu Ulaşmış, öğrenciler adına ise Elif Kardelen Elaçmaz konuşma gerçekleştirdi. Konuşmalarda öğrencilerin gösterdiği emek ve azim vurgulanırken, gelecekteki eğitim hayatlarında başarı dilekleri paylaşıldı.

Nevşehir Simya Koleji İlköğretim Müdürü Çetin Kurtpınar da yaptığı konuşmada öğrencileri tebrik ederek, onların akademik ve kişisel gelişim yolculuklarında her zaman yanlarında olduklarını ifade etti ve yeni eğitim hayatlarında başarılar diledi.

Mezuniyet belgelerinin takdim edilmesinin ardından öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte bu anlamlı günü kutladı. Program, keplerin hep birlikte havaya atılmasıyla unutulmaz anlara sahne olurken, mezuniyet sevinci coşkulu bir şekilde yaşandı.

Nevşehir Simya Koleji ailesi olarak mezun olan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyor, bundan sonraki eğitim ve yaşam yolculuklarında sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir gelecek diliyoruz.