Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Meclis Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.
Nevşehir Valiliği tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Meclis Başkanı Sayın Bülent Arınç, Valimiz Sayın Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.
Valimiz Sayın Hüseyin Kök, nazik ziyaretleri dolayısıyla Sayın Bülent Arınç’a şükranlarını sunarak ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti."






