Nevşehir de Bugün

Vali Hüseyin Kök, Muharrem Ayı Dolayısıyla Düzenlenen Aşure Dağıtımına Katıldı

Vali Hüseyin Kök, Muharrem Ayı Dolayısıyla Düzenlenen Aşure Dağıtımına Katıldı

Abone Ol

Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, Cuma namazının ardından Hacı Süleyman Köybaşı Külliye Camii Yaptırma ve Yaşatma Derneği Başkanı Ali Köybaşı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure dağıtımı programına katılarak vatandaşlara aşure ikram etti.

Nevşehir Valiliği tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Valimiz Sayın Hüseyin Kök, Cuma namazını eda ettikten sonra Hacı Süleyman Köybaşı Külliye Camii Yaptırma ve Yaşatma Derneği Başkanı Ali Köybaşı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure dağıtımı programına katıldı.

Cuma namazının ardından gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikram eden Valimiz, aşurede farklı tatların bir araya gelerek yeni bir lezzet oluşturmasının, toplumda da farklılıkların birlik ve beraberlik içerisinde ortak değerlerde buluşmasının önemli bir simgesi olduğunu ifade etti. Muharrem ayı ile aşurenin birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlenmesine vesile olduğunu belirten Valimiz, bu manevi iklimin toplumsal dayanışmanın pekişmesine katkı sunduğunu dile getirdi.

Programın sonunda vatandaşlarla bir süre sohbet eden Valimiz, çocuklar ve gençlerle de yakından ilgilenerek hatıra fotoğrafı çektirdi.

📍 Hacı Süleyman Köybaşı Külliye Camii”