Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, İYİ Parti'den istifa ederek yeniden AK Parti saflarına katıldı. Ankara'daki resmi geçiş töreninin ardından Nevşehir'e dönen Başkan Arı, ayağının tozuyla AK Parti Nevşehir İl Başkanlığı’nı ziyaret ederek partililerle bir araya geldi.

Dün Ankara'da düzenlenen AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından rozeti takılan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Nevşehir'de coşkuyla karşılandı. Siyasi hayatına başladığı yuvaya geri dönen Başkan Arı, ilk resmi ziyaretini AK Parti Nevşehir İl Başkanlığı’na gerçekleştirdi.

İl Başkanlığında İstişare Toplantısı Düzenlendi

Nevşehir İl Başkanlığı binasında düzenlenen istişare ve değerlendirme toplantısına katılan Belediye Başkanı Rasim Arı; AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün ile parti yöneticileri ve çok sayıda partili tarafından karşılandı. Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde geçen ziyarette, Nevşehir'in geleceğine yönelik projeler ve atılacak ortak adımlar masaya yatırıldı.

Ziyaret sırasında konuşan Belediye Başkanı Rasim Arı, yuvaya dönmekten duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı: "Siyaset hayatımıza ilk başladığımız, gönül bağımızı hiçbir zaman koparmadığımız evimize, AK Parti'mize yeniden dönmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımızın tensipleriyle bu kutlu çatının altında Nevşehir'imize hizmet etmeye devam edeceğiz. Amacımız, hiçbir ayrım gözetmeksizin bu şehri hak ettiği noktaya taşımaktır. AK Parti kadrolarıyla el ele vererek, Nevşehir için gece gündüz demeden çalışacağız."

Sayın Cumhurbaşkanımız, 25 yıldır girdiği tüm seçimlerde milletin gösterdiği sevgi ve teveccühü güçlü bir parti olduğu için değil, millet onu kendisi gibi gördüğü için milletin desteğini almıştır diye konuşan Belediye Başkanı Rasim Arı, siyasetçilerin de kulaklarına küpe olması gereken birinci öğütün insani ilişkileri iyi tutmak olduğunu belirtti.

Başkan Aygün’den “Yuvaya Hoş Geldin” Mesajı

AK Parti Nevşehir İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün ise yaptığı açıklamada Rasim Arı'nın katılımının teşkilatta büyük bir heyecan yarattığı vurguladı. Başkan Aygün, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın katılımıyla birlikte şehirdeki hizmet ve yatırım hamlelerinin çok daha güçlü bir ivme kazanacağını belirterek, Arı'ya "Yuvaya hoş geldin" dileklerini iletti.

Cumhurbaşkanı ve Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından rozeti takılarak evine tekrar dönen Belediye Başkanı Arı'ya "Hoş geldin" diyen Aygün, "Cumhurbaşkanımız, Nevşehir'imiz ve belediye başkanımız hakkında çok güzel duygu ve düşüncelerini ifade ederek Nevşehir Teşkilatına selamlarını iletti" dedi.

Ziyaret, Nevşehir Belediyesi'nin önümüzdeki dönemde hayata geçireceği altyapı, turizm, üst yapı ve sosyal projeler hakkında karşılıklı fikir alışverişinde bulunulması ve çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.