Nevşehir de Bugün

Kapadokya Alan Başkanı A. Cem Aslanbay’dan Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’a Hayırlı Olsun Ziyareti

Kapadokya Alan Başkanı A. Cem Aslanbay’dan Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’a Hayırlı Olsun Ziyareti

Abone Ol

Kapadokya Alan Başkanı A. Cem Aslanbay, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.

A. Cem Aslanbay, ziyarete ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Nevşehir Valiliği döneminde vizyoner çalışma anlayışı ve değerli fikirleriyle Kapadokya’mıza büyük değer katan, dinamik ve çözüm odaklı yaklaşımıyla tecrübelerinden her zaman istifade ettiğimiz Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundum.

Başkanlığımızın yürüttüğü çalışmalara yönelik dile getirdiği kıymetli takdirleri, yapıcı fikirleri ve nazik kabulleri için Sayın Genel Müdürümüze şükranlarımı sunuyor, yeni görevinde bir kez daha muvaffakiyetler diliyorum.”