Belediye tarafından Muharrem ayı Aşure günü münasebetiyle ilçedeki tüm camilerde aşure ikramı programı düzenlendi.
Program kapsamında Gülşehir Belediye Başkanı Erkan Çiftci, Kurşunlu Camii'nde cuma namazının ardından vatandaşlarımızla bir araya gelerek hemşehrilerimize aşure ikramında bulundu. Vatandaşlarla sohbet eden Başkan Çiftci, Muharrem ayının birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu ifade etti.
İlçe genelindeki camilerde gerçekleştirilen aşure ikramı ile vatandaşlar aynı sofranın bereketini paylaşırken, kardeşlik ve dayanışma duyguları da pekiştirildi. Programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, ikram edilen aşureler büyük memnuniyetle karşılandı.
Gülşehir Belediye Başkanı Erkan Çiftci, bu anlamlı günlerin toplumsal birlikteliği güçlendirdiğini belirterek, "Muharrem ayının bereketini hemşehrilerimizle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, muhabbetimizi ve kardeşliğimizi bereketli eylesin." ifadelerini kullandı.