Bims Sanayicileri Derneği Başkanı Serhat Sonugelen ile derneğin yönetim kurulu üyeleri, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti. Ziyarette, bims üretimi ve pomza madenciliği sektörünün mevcut durumu ile beklentileri üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Bims Sanayicileri Derneği Başkanı Serhat Sonugelen, ziyarete ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Bims Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu üyelerimizle birlikte, Valimiz Sayın Hüseyin Kök’ü ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerimizi ilettik.
Ziyaretimizde; bims üretimi ve pomza madenciliği başta olmak üzere sektörümüzün durumu ve beklentileri üzerine değerlendirmelerde bulunduk.
Nazik kabulleri dolayısıyla Valimiz Sayın Hüseyin Kök’e teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.”