Nevşehir de Bugün

Simya Koleji İlköğretim Kurumu Yıl Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi

Simya Koleji İlköğretim Kurumu Yıl Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi

Abone Ol

Nevşehir Simya Koleji İlköğretim Kurumu, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nı düzenlenen Yıl Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı ile tamamladı. Eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesinin yapıldığı toplantıda, akademik başarılar, sosyal etkinlikler ve gelecek döneme ilişkin planlamalar ele alındı.

İlköğretim Kurumu Müdürü Çetin Kurtpınar'ın açılış konuşmasıyla başlayan toplantı, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından gündem maddelerinin görüşülmesiyle devam etti. Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirilen akademik ve sosyal faaliyetler kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken, öğrencilerin gelişim süreçleri de detaylı olarak ele alındı.

Öğretmenler kurulunda ayrıca, gelecek eğitim öğretim yılına yönelik hedefler ve eğitim kalitesini daha da artırmaya yönelik çalışmalar planlandı. Eğitim kadrosunun görüş ve önerileri doğrultusunda, yeni dönemin yol haritası belirlendi.

Toplantının sonunda kurumdan ayrılan öğretmenlere, İlköğretim Kurumu Müdürü Çetin Kurtpınar tarafından teşekkür plaketi takdim edildi. Ardından düzenlenen veda programında kesilen tatil pastası eşliğinde öğretmenlere başarı ve iyi dilekler sunuldu.

Nevşehir Simya Koleji, bilimin ışığında ve milli-manevi değerlerin rehberliğinde, geleceğin nesillerini yetiştirme hedefi doğrultusunda çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğini vurguladı.